Hadiah ooo hadiahh



As salam semua, dah lama saya x berbloger heheh ... hari ni baru ada masa nak coret sedikit kat blog ini. 11 December secara umur kita rakyat Selangor mesti tau tarikh apa tu kan . Hari jadi Sultan Selangor.

Kat sini saya nak berkongsi cerita bukan pasal sultan Selangor, ini cerita pasal sultan saya, sapa lagi klau x en saben saya.

Pagi-pagi 12 December saya rasa malas nak bagun gosok baju tapi gagahkan juga, x kan saya nak pergi kerja dengan baju x bergosok macam tu juga dengan en saben x kan nak bagi dia pakai baju x bergosok bila pergi kerja kan. Bila saya nak gosok baju tengok atas tempat gosok baju tu penuh dengan barang cam kotak putih, kain, telepon en saben, saya ni dah lah Rabun dekat punya dekat telek punya telek betul-betul depan mata nampaklah ayat yang macam kat dalam gambar tu ....hahahhah

saya bukan gelak suka tapi gelak suka tambah kelakar bila En saben bagi hadiah tampa baju kat hadiah tu, ucapan siap pakai kertas yang entah dari mana dia koyakkan siap ikat dengan getah lagi tu .... geli hati saya smpai kat office pun masih gelak-gelak lagi. Bila Tanya hari jadi mama lambat lagi nape nak bagi hadiah ngan selamba dia kata abis nak bagi hadiah kat isteri kena tunggu hari jadi je ke ??? ....hehhehe

Tapi apa pun yang penting ikhlas memberikan . Saya bersyukur dikurniakan suami yang memahami, penyayang, tahu tanggujawabnya, bagi saya dialah segala-galanya.
 
 
 
p/s : en saben tu gelaran saya kat kawan2 utk suami sepatutnya asben tapi saya suka plk ngan saben tu hehehhe

Ulasan

Catatan Popular